Site rengi

Tasarım

ALTIN 415,76
DOLAR 7,1728
EURO 8,7316
BIST 1.483
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 9 °C
Çok Bulutlu
Türkçe Slow Pop Dinle

Bornova’da 48 saatte sonuç dönemi

Bornova’da 48 saatte sonuç dönemi

Bornova Belediyesi, vatandaştan gelen talepleri tek noktada toplayıp takip ederek 48 saat içinde çözümü gerçekleştirecek ya da çözüm sürecini oluşturarak bilgi vereceği bir sisteme geçiyor. Belediye Binasının bitişinde satın alınan banka binasında hizmet verecek sistemin Nisan ayında hayata geçmesi hedefleniyor.

Belediye Haber Ajansı

Belediye Haber Ajansı

 

2020 boyunca Bornovalılardan 36 bin 500 talep ya da sorun iletildiğini ifade eden Bornova Belediye Başkanı Dr. Mustafa İduğ, “Bornovalılar 10 bin 500 kez belediyemize gelerek sorunlarını aktarırken, 21 bin kez de telefon, whatsapp hattı gibi alanları kullanmış. Sosyal medya gibi araçları kullanarak da 5 bine yakın sorun ya da beklentilerini bizlere ulaştırdı.

 

Belediye Haber Ajansı

Belediye Haber Ajansı

 

Gelen sorunların yaklaşık yüzde 69’u birkaç gün içinde sonuçlandırılırken yüzde 19’luk bir kısmı ise anında yapılamayacak işler olduğu için planlamasürecine alındı.Taleplerin yüzde 10’luk bölümü İzmirgaz, Büyükşehir belediyesi, Tedaş gibi farklı kurumların yetki alanında bulunuyorken, yaklaşık yüzde 2’lük kısım ise ilgili mevzuata ya da planlamalara uygun olmadığı için uygun bulunmadı ya da sonuçlanmadı” dedi.

 

Tek merkezden takip

 

Yeni sistemle iletişim ağının güçleneceğini ve tek merkeze toplanacağını ifade eden Başkan İduğ, “Bu bir iletişim merkezi olacak. İletilen talep ya da sorunla ilgili çözüm ya da çözüm süreci başvurunun ardından ilk 48 saatte ilgili birimlerce oluşturulacak. İletişim ekibimiz gelen talebin takibini yapacak,  düzenli olarak Bornovalıya bilgi verecek. Amacımız süreçleri şeffaflaştırmak ve Bornovalının beklentilerini hızla karşılamak. Bu sistem bir yanıyla Bornova’nın beklenti ve ihtiyaç haritasını çıkartırken, bizim de iş süreçlerimizi kontrol etmekte, iyileştirilmeye ihtiyaç duyan alanları düzenlemede çok faydalı olacak” diye konuştu.

 

Belediye Haber Ajansı

Belediye Haber Ajansı

 

Saha ekibi de olacak

 

Ayrıca özel saha ekipleri oluşturularak Bornova içinde sürekli çalışma yapılacağını söyleyen Başkan İduğ, “Bu ekipler ellerinde tabletlerle sürekli vatandaşın nabzını tutacak. Parklara, merkezi noktalar gidecek Belediyeden beklentileri dinleyecek. Eğer bir talep gelirse anında sisteme girerek süreci başlatacak. Çağımız iletişim çağı, bizim de amacımız her an, her dakika Bornovalıyla el ele olmak” dedi

 

Belediye Haber Ajansı

Belediye Haber Ajansı

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.